FAQ

FAQ

Clear answers at a glance. Our FAQ section provides straightforward guidance to help you navigate orders, shipping, and product care with ease. Quick, informative, and easy to understand, it gives you the confidence to shop and enjoy your items worry-free.

Delivery & Returns

Als je een defect of onjuist product hebt ontvangen, kun je een retourverzoek indienen via jouw account. Wij zullen dit beoordelen en na goedkeuring ontvang je een e-mail met verdere instructies. Indien wij vaststellen dat het artikel defect is of verkeerd geleverd, vergoeden wij de retourkosten. Het product kan worden teruggestuurd naar ons hoofdkantoor in Ede. Vermeld hierbij je bestelnummer, het artikelnummer en voeg foto's toe. Als een product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je dit ook retourneren, maar de retourkosten zijn dan voor eigen rekening. Retourvoorwaarden: - Retouren moeten binnen 7 dagen na ontvangst worden ingediend. - Artikelen moeten in originele staat en verpakking worden geretourneerd. Bij niet-originele staat/verpakking worden 20% verwerkingskosten in rekening gebracht. - Klachten over producten die jij aan een consument hebt verkocht, worden niet vergoed en kunnen niet worden geretourneerd. - Artikelen die niet aan bovenstaande criteria voldoen, worden geweigerd en teruggestuurd met verschuldigde portokosten. Je kunt jouw retourzending volledig online regelen!

Order

Follow the care instructions provided with your product.

Else

Follow the care instructions provided with your product.

HAI BISOGNO DI AIUTO?

SIAMO QUI PER TE

Se hai domande, consulta la nostra FAQ. Hai un’altra richiesta? Il nostro team è a tua disposizione. FAQ.